תמונת מופע: רינו צרור | שלמה בר - "שם משפחה"

רינו צרור | שלמה בר - "שם משפחה"

קתדרה - תיכון חוף השרון
יום שני, 27 מאי 2024 בשעה 20:30
משך: שעה
מחיר 50 ₪

פרטי ההרצאה

במידה ואזלו הכרטיסים לרשימת המתנה לחצו כאן 

רינו צרור הוא סופר, עיתונאי, עורך ואיש טלוויזיה ישראלי שהוריו ממוצא יהודי-לובי. צרור מרבה לעסוק בכתבותיו וביצירותיו האחרות במצב החברתי במדינה, בפערים בין האזרחים, ביחס לזקנים, בעוני ובפריפריה. בספר "שם משפחה" התחקה רינו צרור אחר שם משפחתו "צרור" שאינו מעוברת. בתחילה הוא ביקש לברר פרט קטן, ומצא עצמו הולך בעקבות השם מראשית ישראל לטריפולי, לרחבי המגרב, ובחזרה לכאן. הדרך בעקבות שם המשפחה הובילה לעולם שלם שספרי ההיסטוריה שלנו לא נגעו בו אפילו בקצות האצבעות.

המופע רינו צרור "שם משפחה" – בנוי משיחה של רינו צרור על הדור השני ממוצא לובי יהודי ומפגש עם שלמה בר, שאף הוא מהגר מצפון אפריקה – מרוקו.

שלמה בר הוא המוזיקאי הראשון בארץ ששילב בין כלים מזרחיים למערביים ויצר את הצליל המיוחד של הברירה הטבעית כשהשפה העברית היא מקור ההשראה העיקרי שלו. במופע הוא משלב על הבמה  באופן טבעי לחלוטין בין טקסטים תנ"כיים, משוררים ישראלים מודרניים והשפעות אנדלוסיות, הודיות ופרסיות.

במופע יבצע שלמה את מיטב הקלאסיקות והלהיטים שמלווים אותו כ- 50 שנות יצירה.

צילום רינו צרור : רענן כהן

 

לתשומת לב: ביטול ההשתתפות עד ל 5 ימים לפני הארוע  (לא כולל יום הארוע) יאפשר קבלת החזר כספי מלא . בביטול בטווח של 5 ימים מהמופע תידרש הצגת אישור רפואי לקבלת החזר כספי .  לעיון בתקנון אתר ההרשמה לחצו כאן  

המפגש מתקיים כיוזמה משותפת של מחלקת תרבות והספריה האזורית חוף השרון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים